ابر قدرت (قدرت نامحدود) شما را در داشتن زندگی بهتر کمک می کند

در یک جمله ما کمک میکنیم تا بتوانید از بیشترین توان وجودتون استفاده کنید.

حرکت به سمت صدای ایده آل ممکن در وجودتان(برای خانمها و آقایان)، نکاتی بسیار ساده، قابل اجرا، مهم و پیشرفته برای ارتقای کیفیت و افزایش اثر گذاری صدایتا


حرکت به سمت صدای ایده آل ممکن در وجودتان(برای خانمها و آقایان)، نکاتی بسیار ساده، قابل اجرا، مهم و پیشرفته برای ارتقای کیفیت و افزایش اثر گذاری صدایتا

صدا، یکی از مهم ترین ابزارهای ارتباط، و نماینده روح و تمام وجود شماست و چیزی است که در تمام زندگی شما، از رابطه عشقی گرفته تا تجارت، میزان جذابیت، و میزان اثر گذاری شما روی دیگران، نقش بسیار اساسی دارد. در حقیقت مثلا در یک رابطه تلفنی یا حتی در یک ملاقات حضوری، صدای شما به سرعت جایگاه شما در آن جمع و صلاحیت شما را بصورت ناخودآگاه رقم میزند. در این حد که تحقیقات بسیاری، کاملا نشان میدهد کسانیکه صدای بم تر(در مردان) عمیق تر و اثر گذارتری دارند، جایگاه اجتماعی بالاتری را نیز کسب میکنند و اثر گذاری بالاتری دارند. تحقیقات متعدد دیگری نیز به اثر گذاری و نقش بینهایت بالای صدا در خانمها و آقایان، برای جذابیت در اولین ارتباط و در طی رابطه عشقی اشاره داشته اند.
بیش از 99 درصد خانمها و آقایان، یعنی همه افرادی که صدایشان آموزش ندیده است و نکات ذکر شده در این فایل صوتی را نمیدانند، حتی 5 درصد صدای ایده آلی که از نظر ذاتی استعدادش را دارند، در حال حاضر ندارند زیرا آنرا پرورش نداده اند !
این فایل نکاتی را به شما آموزش میدهد و شما را به اصولی آگاه میکند، که با مدت کوتاهی تمرین کردن آنها به سرعت میتوانید کیفیت صدای خود را ارتقا دهید، به نحوی که صدای چند ماه پیش خود را نشناسید ! با دانستن این نکات، صدای فعلی شما میتواند تا بیش از 90 درصد ارتقا یابد و عملا عوض شود(همانطور که مثلا کسانیکه تقلید صدا میکنند، صدای خود را کامل میتوانند عوض کنند) ! بنابر این اگر شما نیز کیفیت صدایتان برایتان مهم است، این فایل تمام استعداد ذاتی موجود در صدایتان را شکوفا خواهد کرد.


مبلغ قابل پرداخت 385,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 312

امیدوارم از مطالب لذت برده باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما