ابر قدرت (قدرت نامحدود) شما را در داشتن زندگی بهتر کمک می کند

در یک جمله ما کمک میکنیم تا بتوانید از بیشترین توان وجودتون استفاده کنید.

سیستم Unconscious Reading State یا URS قدرت نامحدود برای استفاده از توان ضمیر ناخودآگاه در عکس خوانی و تندخوانی و حفظ کتابها به سرعت ورق زدن یک کتاب


سیستم Unconscious Reading State یا URS قدرت نامحدود برای استفاده از توان ضمیر ناخودآگاه در عکس خوانی و تندخوانی و حفظ کتابها به سرعت ورق زدن یک کتاب

همانند سایر مقالات اختصاصی قدرت نامحدود، چیزی که در لحظاتی بعد خواهید خواند، احتمالا برایتان شوکه کننده، عجیب و شگفت انگیز است....در این مقاله قرار است یاد بگیرید چطور میتوانید بدون اینکه حین مطالعه بدانید درحال انجام چه کاری هستید یا چه میکنید، مطالب را مستقیما به ضمیر ناخودآگاه خود بفرستید و حفظ کنید ! بله، این قدرت ناخودآگاه است. مطالعه و خواندن فعلی شما از قوای خودآگاه استفاده میکند به همین علت اینقدر کند و خسته کننده است. اما در این مقاله یاد میگیرید که چطور با ناخودآگاه مطالعه کنید و سرعت مطالعه خود را افزایش دهید.
شاید فقط عده کمی از شما که وضعیت امواج ذهنی مناسب را حین مطالعه داشته و تکنیکهای صحیح را بلد هستند، بعضا این تجربه را داشته باشند که مثلا در شب آزمون، یک کتاب را در انتهای شب و حین خواب خوانده و در صبح روز بعد، بدون اینکه بدانند چرا، گویی تمام آن اطلاعات و تصاویر آنها(تصویر صفحه مورد نظر و مکان دقیق آن مطلب)، در ذهنشان ثبت میشوند. به شکلی که میتوانند حتی مکان هر کدام از آن اطلاعات را دقیقا در ذهن خود و به شکل یک تصویر به خاطر بیاورند. مثال دیگر اینکه احتمالا تجربه کرده اید که آهنگی را در جایی شنیده اید و بدون اینکه بصورت آگاهانه به آن توجه کرده باشید، روز بعد خود را در وضعیتی می یابید که در حال زمزمه آن آهنگ هستید و بدون اینکه بدانید چگونه، آنرا تماما حفظ شده اید.
در این مقاله سیستم اختصاصی URS قدرت نامحدود برای تند خوانی(مطالعه تصویری یا عکس خوانی) و حفظ سریع مطالب با کمک قدرت شگفت انگیز ضمیر ناخودآگاه را یاد خواهید گرفت. ضمیر خودآگاه شما فقط میتواند 1 داده را در هر لحظه مد نظر قرار دهد، حال آنکه ناخودآگاه میتواند میلیونها میلیون داده را بصورت همزمان درک و پردازش کند(کافیست همین اکنون و حین خواندن این مقاله دقت کنید که چطور ضربان قلب، تنفس، سیستم کنترل دمای بدن، سیستم ایمنی و... همه بصورت موازی و بدون آگاهی شما کار میکنند!). URS به شما کمک میکند که وارد سطحی از هوشیاری شوید که در آن، میتوانید از توان ناخودآگاه خود برای حفظ یا خواندن متون با سرعتی بسیار بالاتر بهره ببرید.
در این مقاله اصولی به شما آموزش داده میشود که با کمک آنها میتوانید با سرعت بسیار بسیار بالا، مطلب مورد نظر خود را مطالعه، حفظ و درک کنید. مطالعه و حفظ مطالب به شیوه URS بسیار هیجان انگیز است ! زیرا شما حتی حین مطالعه، عملا هیچ چیز را بصورت خودآگاه متوجه نمیشوید و فکر میکنید همه چیز از ذهن شما رفته است ! اما پس از انجام مراحل مختلف متد URS، بدون اینکه بدانید چرا و چگونه، خواهید دید که مطالب گویی از ناکجا آباد، به ذهن شما می آیند و این قدرت ناخودآگاه است.
به علاوه، در URS شما یاد میگیرید که چطور دخالت ضمیر خودآگاه در فرآیند خواندن و مطالعه را به صفر برسانید، و این به معنای افزایش غیر قابل تصور سرعت خواندن است زیرا خودآگاه بزرگترین مانع در افزایش سرعت مطالعه شماست.

تصور کنید که معلم یا هر کس دیگری گفته که فصل 5 کتاب را حفظ کن و فقط 3روز بهتون وقت داده حالا چه کار میشه کرد شما سریع میروید تا شروع خواندن کتاب بکنید که یک باره می بینید که خانتون مهمان آمده و کسی از خانواده به جز شما در خانه نیست و شما نمی توانید امروز کتاب بخوانید و...

حالا اگر شما این تکنیک فوق العاده را بلد باشید و آن را کاملاً به ذهن سپرده و درک کرده باشید می توانید بله به سرعت خواندن اون فصل که الان دارید آن را به ذهن بسپارید و حفظش کنید

توجه !!!! این مقاله جز مقالات بسیار پیشرفته سایت، و نیازمند تمرین پیوسته شما(چه بسا برای یک ماه و بصورت منظم) دارد و اینطور نیست که با یکبار خواندن مقاله، به یکباره بتوانید عادت چندین ساله خود را کنار زده و بتوانید با ناخودآگاه خود مطالعه کنید.

جهت دریافت میتوانید از این پایین اقدام کنید


مبلغ قابل پرداخت 419,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 368

امیدوارم از مطالب لذت برده باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما